سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد تا زبان سریانی را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
نسیم فسا : علمی.فرهنگی.اجتماعی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • به یه پیرزنه می گن : ننه شوهرت بدیم یا بفرسیمت مکه ؟ میگه : ننه جون ، مکه که فرار نمیکنه !  
    یکی به دیگری گفت : از خدا میخوام موانع را از سر راهت برداره . آخه خر نمیتونه مثل اسب از روی مانع بپره ...  
    یکی به دیگری گفت : خواستم برات سبزه ی عید بفرستم ، گفتم شاید طاقت نیاری ، تا عید بخوریش ... 

    چندین ساله که دوستت داشتم و دوستت دارم ولی هر وقت خواستم به لبات نزدیک بشم منو زمین زدی (آب دماغ)  
    امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچتو بگیره ، مثل سوسک از سر و روت بالا بره ، مثل انگل تو وجودت خوته کنه و مثل اس ام اس پشت سر هم برات بیاد .  
    یه دختر جوون اینطوری دعا میکرد : خدایا منن واسه ی خودم چیزی نمیخوام . فقط یه دوماد خوب و خوش تیپ بده به مامانم .  
    شب خواستگاری به عروس خانوم میگن : تو سیبیل داری ! دختره شروع به گریه کردن میکنه . دوماد میره طرفشو میگه : گریه نکن ! گریه نکن ! مرد که گریه نمیکنه ....  
    اولی : میدونی شباهت تو و باغچه چیه . دومی نه . اولی اینه که هر دوتاتون کرم دارین ...  
    یه نفر که می خواسته اظهار فضل کنه میگه : این همه جلال آل احمد ، جلال آل احمد میکنن ، فقط یه کتاب به نام بوف کور داره ! بهش میگن بوف کور که مال جلال آل احمد نیست ، مال صادق هدایته . میگه دیگه بدتر . یه کتاب داره اونم صادق هدایت براش نوشته .  
    یکی تاکسی میخره میره تهرون روش کار کنه . یه خانومی بهش میگه : کریم خان میرید ؟ میگه بله . پس چی . اگه نمیرید که میترکید ...
    یه نفر یه بیست تومنی پیدا میکنه که وسطش سوراخ بوده . میگه اینم از شانس من . وسطش گوشه نداره ...  
    یه نفر برادرش تو اتاق عمل بوده و خودش پشت در . پرستار میاد بیرون و میگه : همراه بیمار ! طرف میگه : 0917??000000  
    به یکی میگن با توله سگ جمله بساز . میگه طول سگ ضربدر عرض سگ مساوی است با مساحت سگ ...  
    حوا : دو یو لاو می آدم ؟ آدم : آخه مگه چاره ی دیگه ای هم دارم ؟ و اینچنین بود که عشق آغاز شد ...  
    از یه دیونه میپرسن چرا دیونه شدی ؟ میگه من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت . دختره زن بابام شد . پس زن من مادرزن پدرشوهرش شد . پدرم داماد من شد و من شدم پدرزن پدرم . دخترِ زنم پسر زایید که داداش من و نوه ی زنم بود ، پس نوه ی منم بود ، پس من پدربزرگ داداشم بودم . زن من پسری زایید ، زن پدرم خواهر ناتنی اون شد ، پس پسرم داداش منه ، پدرم داماد منه . زن پدرم دختر من و عروس من است . حالا بگو چرا دیونه شدم !  
    یه نفر میگه همه ی ازدواج های تو خونه ی ما فامیلیه ! خاله ام با شوهر خاله ام ، عمه ام با شوهر عمه ام ، مادرم با پدرم . مادر بزرگم با پدر بزرگم ... 



    نسیم فسا ::: یکشنبه 86/12/26::: ساعت 12:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    بازدیدهای وبلاگ
    بازدید امروز : 12
    بازدید دیروز : 17
    کل بازدید: 186531

    اوقات شرعی

    پیام هفته
    دیوانگی محض است که کسی برای آنکه ثروتمند بمیرد ، زندگی خود را چون فقرا و بیچارگان به سر آورد (یورتن)

    اطلاعیه
    با ارسال لطییفه های خود به آدرس پست الکترونیک nasimefasa@yahoo.com نام خود را در نسیم فسا ثبت کنید.

    سخنی با شما
    نسیم فسا : علمی.فرهنگی.اجتماعی
    نسیم فسا
    بدان امید می نویسم که مفید فایده باشد . نظرات ارزشمند شما چراغ پر فروغ راهم خواهد بود .

    نوشته های پیشین

    فهرست موضوعی یادداشت ها

    پیوندهای روزانه

    نوای دل انگیز

    اشتراک در خبرنامه
     

    لینک دوستان

    لوگوی وبلاگ من
    نسیم فسا : علمی.فرهنگی.اجتماعی

    طراح قالب